loading...
بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان
بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان بازدید : 148 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

استقلال قهرمان جام حذفی شد

دیدار نهایی جام حذفی فوتبال کشور، امروز و از ساعت 15:00 به میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد.

90 دقیقه وقت قانونی این دیدار بدون گل مساوی به پایان رسید تا کار به دو نیمه 15 دقیقه ای در وقت های اضافی کشیده شود.

تلاش بازیکنان دو تیم در این دو نیمه هم به نتیجه نرسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

اولین ضربه پنالتی استقلال را محسن یوسفی وارد دروازه طالب لو کرد ولیضربه مهدی نوری جایی در چارچوب دروازه رحمتی نداشت تا استقلال1 بر 0 پیش بیفتد. دومین ضربه پنالتی استقلال را فریدون زندی به گل تبدیل کرد ولیرحمتی موفق شد تا ضربه پنالتی شکوه مقام را به خارج از دروازه هدایت کند و استقلال را 2 بر 0 پیش اندازد. سومین پنالتی استقلال را ساموئل وارد دروازه کرد و در مقابل انصاریان، پنالتی زن با تجربه شاهین، نیز پنالتی خود را وراد دروازهرحمتی کرد تا استقلال 3 بر 1 از شاهین جلو بیفتد. چهارمین ضربهپنالتی را یرکوویچ برای استقلال به گل تبدیل کرد تا استقلال حریف خود را با نتیجه 4 بر 1 از پیش رو بردارد و فاتح جام حذفی شود.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی بود که به بازیکنی کارت نشان نداد.

دیدار فینال بیست و پنجمین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور در شرایطی با تساوی استقلال و شاهین بوشهر به پایان رسید که دو تیم در طول 120 دقیقه نتوانستند گلی به ثمر برسانند. اما در ضربات پنالتی استقلال به پیروزی رسید و قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر،دیدار فینال بیست و پنجمین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز پنجشنبه بین تیم های استقلال تهران و شاهین بوشهر در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد که دو تیم در پایان120 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار که به قضاوت علیرضا فغانی و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد، دو تیم در پایان نیمه اول فوتبال زیبایی را به نمایش نگذاشتند به گونه ای که دروازه ها کمتر تهدید شد و بازی بیشتر در میانه های میدان در جریان بود. با این حال شاهین بوشهر در دقیقه 13 می توانست به گل برسد که ضربه مهاجم شاهین به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

در حالی که همه منتظر بودند تا در نیمه دوم فوتبال زیبا و جذابتری را از شاهین و استقلال شاهد باشند اما روند کسل کننده نیمه اول ادامه داشت و این دو تیم به تعداد انگشتان یک دست هم روی دروازه یکدیگر خطرساز نشدند تا 90 دقیقه قانونی این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد و کار به وقت های اضافه کشیده شود. در دو وقت اضافه هم استقلال و شاهین نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی استقلال توسط محسن یوسفی، فریدون زندی، ساموئل و یرکوویچ به گل رسیدو برابر تنها گل علی انصاریان به پیروزی رسید و قهرمان شد.

رحمتی با پیراهن ناصر حجازی

* مهدی رحمتی پیراهنی را بر تن کرده که ناصر حجازی در مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۴ در بازی ایران و کره شمالی به تن کرده بود. پشت این پیراهن نام حجازی درج شده است.

* وحید طالب لو دروازه بان فصل پیش استقلال که این فصل در شاهین بازی می کند وقتی وارد زمین شد به شدت از سوی هواداران استقلال و شاهین تشویق شد.

*شوخی های غلامحسین مظلومی سرپرست تیم شاهین بوشهر در کنار زمین با نظری جویباری و پورحیدری جالب بود.

*طالب لو دروازه بان شاهین و رحمتی دروازه بان استقلال همزمان با هم وارد چمن شدند.

*تیم های استقلال و شاهین بوشهر برای گرم کردن همزمان با هم وارد زمین شدند.

*جاسم کرار که اواسط فصل جاری از استقلال به شاهین بوشهر رفت کنار زمین با حسین امانتی از کادر تدارکات این تیم و طالبی مترجم هنکه خوش و بش کرد. وی با بازیکنان استقلال از جمله حمودی، امیرآبادی به خوش و بش پرداخت. از سوی تیم شاهین هم محسن حمیدی هم با علی حمودی خوش و بش کرد.

*از تیم شاهین علی انصاریان و هادی شکوری تشویق شدند.

*فتح الله زاده و امیدوار رضایی عضو هیئت مدیره استقلال کنار زمین حضور پیدا کردند و غلامحسین مظلومی با آنها برخورد گرمی کرد.

* آتیلا حجازی با شعار یادگار اسطوره از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

*تیموریان به هنگام کردن بازیکنان به سمت وحید طالب لو رفت و با او روبوسی کرد. وی با حمید درخشان هم خوش و بش کرد.

*هادی آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حضور دارد و بنری هم برای تبریک به او نوشته بودند.

*جباری لنگ لنگان هنگام گرم کردن بازیکنان به نیمکت استقلال رفت و از سوی هواداران استقلال به شدت تشویق شد. وی در جایگاه ویژه حضور دارد.

*پرویز مظلومی و غلامحسین مظلومی که برادر هستند با هم خوش و بش گرمی کردند.

*فلاح مدیرعامل اسبق برق شیراز در ورزشگاه حضور دارد.

*یکی از اعضای روابط عمومی هیئت فوتبال استان فارس برخورد خوبی با خبرنگاران نداشت و حتی به یکی از خبرنگاران که در حال تهیه اخبار در مورد بازار بلیت سیاه بود گفت اگر به این کارش ادامه دهد از جایگاه او را بیرون می کند.

*هواداران شاهین پرچم بزرگی را به هنگام ورود این تیم به زمین در ورزشگاه پهن کردند.

* در ورزشگاه حافظیهنارنجک های زیادی پرتاب شد.

*سامان گوران بدل علی دایی در جایگاه خبرنگاران حضور دارد.

*افراد متفرقه زیادی در جایگاه خبرنگاران هستندکه نیروی انتظامی آنها را بیرون کرد.

*آتیلا حجازی به دلایل نامعلوم نتوانست روی نیمکت بنشیند.

*همه اعضای نیمکت استقلال به سمت نیمکت شاهین رفتند.

* غلامحسین مظلومیبه برادرشپرویز مظلومیدسته گل داد.

*امیرآبادی بازیکن استقلالدسته گلی به یکی از جانبازان داد.

*مهدی نوری، مرتضی عزیزمحمدی و هادی شکوری با مظلومی دست داده و روبوسی کردند. طالب لو هم به سمت مظلومی رفت و با او دست داد.

*مهدی رحمتی به سمت دلیخون مربی گلرهای شاهین رفت. وی قبل از بازی هم به سمت هادی زرین ساعد دروازه بان ذخیره آبی پوشان رفت و با او روبوسی کرد و سپس به زمین رفت.

*انصاریان و برهانی در دقایقی از بازی همچنان با هم می خندیدند. رحمتی هم با انصاریان برخورد گرمی داشت.

*برای مسئولان هلال احمر هم جایگاهی در نظر گرفته شده و این افراددر همه جای ورزشگاه هستند.

* درحالی که بازی شروع شده بود علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حاضر شد

* دقیقه ۱۵ مسابقه وحید طالب لو در محوطه ۱۸ قدم توپ را در اختیار داشت و این موضوع باعث شد هواداران استقلال با بیاناینکه وی وقت تلف می کندعلیه او شعار دهند و رحمتی را تشویق کنند. آرش برهانی مهاجم استقلال هم وقتی این حرکت طالب لو را دید برای او دست زد

* در جریان بازی در نیمه دوم فشفشه ای به داخل زمین انداخته شد و پس از خاموش شدن وحید طالب لو آن را به بیرون پرتاب کرد.

* فریادهای درخشان و مظلومی کنار زمین توجه همه را به خود جلب کرده است.

* وقتی بازیکنان استقلال در حال رفتن به رختکن بودند یک نارنجک مقابل پای آنها انداخته شد.

* در بین نیمه مولایی بدنساز استقلال روی سکوها رفت و آتیلا حجازی روی نیمکت قرار گرفت. حجازی در نیمه اول از سکوها بازی را تماشا کرد.

* سامان گوران بدل علی دایی که نیمه اول را در جایگاه خبرنگاران بود بین نیمه در شرایطی که پیراهن استقلال را بر تن کرده بود به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به گرم کردن خود مشغول شد که نماینده فدراسیون به این موضوع ایراد گرفت.

* درحالی که نیمه دوم در جریان است، داربستی پشت دروازه وحید طالب لو برای برگزاری مراسم قهرمانی در حال درست شدن است

مراسم اهدای جام قهرمانی به تیم استقلال برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مراسم جشن قهرمانی استقلال برگزار شد/کفاشیان جام را به امیرآبادی داد

مراسم اهدای جام قهرمانی استقلال برگزار شد و بازیکنان این تیم مدال‌های خود را دریافت کردند. در این مراسم کفاشیان، امیدوار رضایی، رسولی نژاد، آیت اللهی، فتح الله زاده، فرزامی و بهروان حضور داشتند و رئیس فدراسیون فوتبال جام را به امیرآبادی کاپیتان استقلال داد.

این مراسم مثل همیشه بی‌نظم بود و افراد متفرقه زیادی در کنار زمین دیده می‌شدند.


مظلومی: این جام را به روح حجازی تقدیم می‌کنم/ حالا دنبال جام دوم هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قهرمانی جام حذفی را به روح ناصر حجازی تقدیم می‌کنم.

خبرگزاری فارس: مظلومی: این جام را به روح حجازی تقدیم می‌کنم/ حالا دنبال جام دوم هستیم

پرویز مظلومی پس از قهرمانی در جام حذفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: بازی کیفیت لازم را نداشت. فینال جام حذفی حساس است و تیم‌ها با استرس بازی می‌کنند. این قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و آن را به روح ناصر حجازی تقدیم می‌کنم. اولین جامی که قول داده بودم‌ برای استقلال و هواداران گرفتم حالا به دنبال دومین جام هستم.

وی ادامه داد: شاهین بوشهر خوب و جوانمردانه بازی کرد. امیدوارم هواداران در روز اول فروردین به ورزشگاه بیایند و ما را برابر تیم نسف قارشی ازبکستان حمایت کنند تا در مسابقات آسیایی هم با قدرت ظاهر شویم.

مظلومی در مورد اینکه در استقلال خواهد ماند یا نه،‌ گفت: ما که هستیم. باید ببینیم چه می‌شود و خدا چه می‌خواهد. تلاش می‌کنم استقلال در لیگ برتر هم قهرمان شود.

وی در مورد کیفیت زمین ورزشگاه حافظیه گفت: زمین نسبت به بازی ما با فجر سپاسی بهتر شده بود. با این حال دو تیم نمی‌توانستند روی زمین خوب فوتبال بازی کنند.

مظلومی در مورد سختی‌هایی که در این فصل کشید، گفت: همیشه سختی می‌کشم اما دین خودم را به هواداران استقلال ادا کردم و جامی که قول داده بودم را گرفتم.


فتح‌الله‌زاده: امیدوارم بازیکنان پاداش زیادی نخواهند/ دو گل برای بوشهری‌ها زده‌ام!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: امیدوارم بازیکنان پاداش زیادی نخواهند تا بتوانیم آن را زودتر پرداخت کنیم.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: امیدوارم بازیکنان پاداش زیادی نخواهند/ دو گل برای بوشهری‌ها زده‌ام!

علی فتح‌الله زاده پس از قهرمانی استقلال در جام حذفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: استقلال امروز 4-5 مهره کلیدی خود را نداشت و کیانوش رحمتی نیز به تازگی مصدوم شد. به همین دلیل میثم حسینی که تا امروز در پست هافبک بازی نکرده را به عنوان هافبک به میدان فرستادیم. بازیکنان غیرت نشان دادندو قهرمان شدیم.

ویدر مورد ناراحتی میلاد میداودی گفت: من میلاد را کنار کشیدم و به او گفتم از اینکه در ترکیب نیستی،‌ ناراحت نشو. ما برای شما برنامه داریم. ناراحت نشو زیرا برای 15 دقیقه آخر برنامه داریم.

مدیر عامل استقلال در مورد بوشهری‌ها گفت: برادر من در نیروی دریایی بوشهر خدمت می‌کرده و خودم در جوانی برای ایران جوان بوشهر بازی کرده‌ام و دو گل هم برای این تیم زده‌ام. بنابراین بوشهری‌ها همیشه عزیزان ما هستند و به آنها ارادت داریم.

فتح‌الله‌زاده در مورد پاداش قهرمانی استقلال تصریح کرد: اکنون می‌خواهم به رختکن بروم تا ببینم آنها چه پاداشی از ما می‌خواهند. خدا کند آنها انصاف به خرج بدهند و پول کمتری بخواهند تا زودتر آن را بدهیم.

به گزارش آبیته دات کام ، پرویز مظلومی پس از قهرمانی در جام حذفی عنوان کرد: بازی کیفیت لازم را نداشت. فینال جام حذفی حساس است و تیم‌ها با استرس بازی می‌کنند. این قهرمانی را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و آن را به روح ناصر حجازی تقدیم می‌کنم. اولین جامی که قول داده بودم‌ برای استقلال و هواداران گرفتم حالا به دنبال دومین جام هستم.

وی ادامه داد: شاهین بوشهر خوب و جوانمردانه بازی کرد. امیدوارم هواداران در روز اول فروردین به ورزشگاه بیایند و ما را برابر تیم نسف قارشی ازبکستان حمایت کنند تا در مسابقات آسیایی هم با قدرت ظاهر شویم.

مظلومی در مورد اینکه در استقلال خواهد ماند یا نه،‌ گفت: ما که هستیم. باید ببینیم چه می‌شود و خدا چه می‌خواهد. تلاش می‌کنم استقلال در لیگ برتر هم قهرمان شود.

وی در مورد کیفیت زمین ورزشگاه حافظیه گفت: زمین نسبت به بازی ما با فجر سپاسی بهتر شده بود. با این حال دو تیم نمی‌توانستند روی زمین خوب فوتبال بازی کنند.

مظلومی در مورد سختی‌هایی که در این فصل کشید، گفت: همیشه سختی می‌کشم اما دین خودم را به هواداران استقلال ادا کردم و جامی که قول داده بودم را گرفتم.

به گزارش آبیته دات کام ، علی فتح‌الله زاده پس از قهرمانی استقلال در جام حذفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: استقلال امروز ۴-۵ مهره کلیدی خود را نداشت و کیانوش رحمتی نیز به تازگی مصدوم شد. به همین دلیل میثم حسینی که تا امروز در پست هافبک بازی نکرده را به عنوان هافبک به میدان فرستادیم. بازیکنان غیرت نشان دادندو قهرمان شدیم.

ویدر مورد ناراحتی میلاد میداودی گفت: من میلاد را کنار کشیدم و به او گفتم از اینکه در ترکیب نیستی،‌ ناراحت نشو. ما برای شما برنامه داریم. ناراحت نشو زیرا برای ۱۵ دقیقه آخر برنامه داریم.

مدیر عامل استقلال در مورد بوشهری‌ها گفت: برادر من در نیروی دریایی بوشهر خدمت می‌کرده و خودم در جوانی برای ایران جوان بوشهر بازی کرده‌ام و دو گل هم برای این تیم زده‌ام. بنابراین بوشهری‌ها همیشه عزیزان ما هستند و به آنها ارادت داریم.

فتح‌الله‌زاده در مورد پاداش قهرمانی استقلال تصریح کرد: اکنون می‌خواهم به رختکن بروم تا ببینم آنها چه پاداشی از ما می‌خواهند. خدا کند آنها انصاف به خرج بدهند و پول کمتری بخواهند تا زودتر آن را بدهیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • جمعه 08 دی 1391
  • پنجشنبه 09 شهريور 1391
  • دوشنبه 6 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • شنبه 28 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • سه شنبه 24 مرداد 1391
  • يکشنبه 22 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • يکشنبه 8 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • جمعه 9 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • پنجشنبه 1 تير 1391
  • چهارشنبه 31 خرداد 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • يکشنبه 28 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • دوشنبه 22 خرداد 1391
  • يکشنبه 21 خرداد 1391
  • شنبه 20 خرداد 1391
  • جمعه 19 خرداد 1391
  • پنجشنبه 18 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • سه شنبه 9 خرداد 1391
  • دوشنبه 8 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • يکشنبه 7 خرداد 1391
  • شنبه 6 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • چهارشنبه 3 خرداد 1391
  • دوشنبه 1 خرداد 1391
  • يکشنبه 31 ارديبهشت 1391
  • شنبه 30 ارديبهشت 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 25 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • شنبه 23 ارديبهشت 1391
  • جمعه 22 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 18 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 17 ارديبهشت 1391
  • شنبه 16 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 11 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 10 ارديبهشت 1391
  • شنبه 9 ارديبهشت 1391
  • جمعه 8 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 6 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 4 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 3 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • جمعه 1 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 31 فروردين 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • پنجشنبه 24 فروردين 1391
  • چهارشنبه 23 فروردين 1391
  • سه شنبه 22 فروردين 1391
  • دوشنبه 21 فروردين 1391
  • يکشنبه 20 فروردين 1391
  • شنبه 19 فروردين 1391
  • جمعه 18 فروردين 1391
  • پنجشنبه 17 فروردين 1391
  • چهارشنبه 16 فروردين 1391
  • سه شنبه 15 فروردين 1391
  • دوشنبه 14 فروردين 1391
  • يکشنبه 13 فروردين 1391
  • شنبه 12 فروردين 1391
  • جمعه 11 فروردين 1391
  • پنجشنبه 10 فروردين 1391
  • چهارشنبه 9 فروردين 1391
  • سه شنبه 8 فروردين 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • يکشنبه 6 فروردين 1391
  • شنبه 5 فروردين 1391
  • جمعه 4 فروردين 1391
  • پنجشنبه 3 فروردين 1391
  • چهارشنبه 2 فروردين 1391
  • سه شنبه 1 فروردين 1391
  • دوشنبه 29 اسفند 1390
  • يکشنبه 28 اسفند 1390
  • شنبه 27 اسفند 1390
  • جمعه 26 اسفند 1390
  • پنجشنبه 25 اسفند 1390
  • چهارشنبه 24 اسفند 1390
  • سه شنبه 23 اسفند 1390
  • دوشنبه 22 اسفند 1390
  • يکشنبه 21 اسفند 1390
  • شنبه 20 اسفند 1390
  • جمعه 19 اسفند 1390
  • يکشنبه 14 اسفند 1390
  • شنبه 13 اسفند 1390
  • جمعه 12 اسفند 1390
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • چهارشنبه 10 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • دوشنبه 8 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 6 اسفند 1390
  • جمعه 5 اسفند 1390
  • پنجشنبه 4 اسفند 1390
  • چهارشنبه 3 اسفند 1390
  • سه شنبه 2 اسفند 1390
  • دوشنبه 1 اسفند 1390
  • يکشنبه 30 بهمن 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • دوشنبه 24 بهمن 1390
  • يکشنبه 23 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • جمعه 21 بهمن 1390
  • پنجشنبه 20 بهمن 1390
  • چهارشنبه 19 بهمن 1390
  • سه شنبه 18 بهمن 1390
  • پنجشنبه 13 بهمن 1390
  • چهارشنبه 12 بهمن 1390
  • سه شنبه 11 بهمن 1390
  • دوشنبه 10 بهمن 1390
  • يکشنبه 9 بهمن 1390
  • شنبه 8 بهمن 1390
  • جمعه 7 بهمن 1390
  • پنجشنبه 6 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • سه شنبه 4 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • شنبه 1 بهمن 1390
  • سه شنبه 27 دی 1390
  • دوشنبه 26 دی 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • شنبه 24 دی 1390
  • جمعه 23 دی 1390
  • پنجشنبه 22 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 20 دی 1390
  • دوشنبه 19 دی 1390
  • يکشنبه 18 دی 1390
  • شنبه 17 دی 1390
  • جمعه 16 دی 1390
  • پنجشنبه 15 دی 1390
  • چهارشنبه 14 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • دوشنبه 12 دی 1390
  • يکشنبه 11 دی 1390
  • شنبه 10 دی 1390
  • جمعه 9 دی 1390
  • پنجشنبه 8 دی 1390
  • چهارشنبه 7 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • دوشنبه 5 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • جمعه 2 دی 1390
  • پنجشنبه 1 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • سه شنبه 29 آذر 1390
  • دوشنبه 28 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • شنبه 26 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • پنجشنبه 24 آذر 1390
  • چهارشنبه 23 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • دوشنبه 21 آذر 1390
  • يکشنبه 20 آذر 1390
  • شنبه 19 آذر 1390
  • جمعه 18 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • چهارشنبه 16 آذر 1390
  • سه شنبه 15 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • پنجشنبه 10 آذر 1390
  • چهارشنبه 9 آذر 1390
  • سه شنبه 8 آذر 1390
  • دوشنبه 7 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • جمعه 4 آذر 1390
  • پنجشنبه 3 آذر 1390
  • چهارشنبه 2 آذر 1390
  • سه شنبه 1 آذر 1390
  • دوشنبه 30 آبان 1390
  • يکشنبه 29 آبان 1390
  • شنبه 28 آبان 1390
  • جمعه 27 آبان 1390
  • پنجشنبه 26 آبان 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • دوشنبه 23 آبان 1390
  • يکشنبه 22 آبان 1390
  • شنبه 21 آبان 1390
  • جمعه 20 آبان 1390
  • پنجشنبه 19 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • سه شنبه 17 آبان 1390
  • دوشنبه 16 آبان 1390
  • يکشنبه 15 آبان 1390
  • شنبه 14 آبان 1390
  • جمعه 13 آبان 1390
  • پنجشنبه 12 آبان 1390
  • چهارشنبه 11 آبان 1390
  • سه شنبه 10 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 4 آبان 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5941
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 218
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 600
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 6,560
  • باردید دیروز : 4,064
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 21,594
  • بازدید ماه : 247,588
  • بازدید سال : 1,253,408
  • بازدید کلی : 5,128,789
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ دانلود بازی برای پی سی